Fakturačné údaje

OBCHODNÉ MENO

MT-Tour, s.r.o.
Romanova 44
851 02 Bratislava

 

IČO: 35 952 156
IČ DPH: SK 2022124797
DIČ: 2022124797

BANKOVÉ ÚDAJE

TATRA BANKA
Číslo účtu: 2620012837/1100
IBAN: SK57 1100 0000 0026 2001 2837
BIC (SWIFT): TATRSKBX

POISTENIE PROTI ÚPADKU CK
http://www.mt-tour.sk/poistenie-proti-upadku-ck/

Všeobecné obchodné podmienky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
spoločnosti MT-TOUR, s.r.o.
I. Úvodné ustanovenia
Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinnosti medzi
cestovnou kanceláriou MT-TOUR, s.r.o., so sídlom Romanova 44, Bratislava 851 02, IČO: 35
952 156, zapísanou v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka
č. 37330/B (ďalej len „CK“), a zákazníkom, ktorý uzatvára s CK zmluvu o zájazde podľa
zákona č. 170/2018 Z. z. (ďalej len „zákon o zájazdoch“).
Tieto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o zájazde.
II. Uzatvorenie zmluvy o zájazde
Zmluva o zájazde sa uzatvára písomne alebo elektronicky. CK potvrdí zákazníkovi jej
uzatvorenie vydaním potvrdenia o zájazde.
Pred uzatvorením zmluvy CK poskytne zákazníkovi štandardný informačný formulár podľa
zákona o zájazdoch a všetky podstatné informácie o zájazde.
Zákazník podpisom zmluvy vyhlasuje, že sa oboznámil s VOP a súhlasí s nimi.
III. Cena zájazdu a platobné podmienky
Cena zájazdu je dohodnutá v zmluve o zájazde a zahŕňa všetky služby uvedené v katalógu
alebo individuálnej ponuke.
CK je oprávnená požadovať pri uzatvorení zmluvy zaplatenie preddavku až do výšky 50 %
ceny zájazdu, ak nebolo dohodnuté inak.
Doplatok ceny zájazdu je zákazník povinný uhradiť najneskôr 30 dní pred začiatkom
zájazdu, pokiaľ zmluva neurčuje inak.
Ak zákazník nezaplatí cenu v stanovenej lehote, CK má právo od zmluvy odstúpiť a
požadovať úhradu storno poplatku.
IV. Zmeny ceny zájazdu
CK môže jednostranne zvýšiť cenu zájazdu iba v prípade, ak nastane zmena:

  • ceny dopravy vrátane cien pohonných látok,
  • výšky daní, poplatkov alebo cien služieb spojených s cestovaním, ktoré sú zahrnuté v cene
    zájazdu,
  • výmenných kurzov mien, ktoré sú relevantné pre zájazd.

CK je povinná oznámiť zákazníkovi zvýšenie ceny najneskôr 20 dní pred začiatkom zájazdu.
V. Práva a povinnosti zákazníka
Zákazník má právo na riadne poskytnutie dohodnutých služieb.
Zákazník je povinný:

  • poskytnúť CK všetky potrebné údaje na uzatvorenie zmluvy,
  • zaplatiť cenu zájazdu v dohodnutých lehotách,
  • riadiť sa pokynmi sprievodcu alebo delegáta CK,
  • mať platné cestovné doklady, dodržiavať colné, pasové a zdravotné predpisy navštívenej
    krajiny.
    VI. Práva a povinnosti CK
    CK je povinná poskytnúť zákazníkovi služby v rozsahu a kvalite podľa zmluvy.
    CK je povinná mať poistenie pre prípad úpadku a odovzdať zákazníkovi doklad o tomto
    poistení.
    CK má právo zmeniť podmienky zájazdu z dôvodu neodvrátiteľných a mimoriadnych
    okolností, pričom zákazníkovi bezodkladne oznámi všetky zmeny.
    VII. Zmena alebo zrušenie zájazdu zo strany CK
    CK je oprávnená zmeniť podmienky zájazdu pred jeho začiatkom iba vtedy, ak si to
    vyžadujú nevyhnutné okolnosti.
    CK môže zájazd zrušiť, ak:
  • sa neprihlási minimálny počet účastníkov uvedený v katalógu alebo v zmluve,
  • nastanú mimoriadne okolnosti, ktoré znemožňujú uskutočnenie zájazdu.
    V prípade zrušenia zájazdu CK vráti zákazníkovi všetky prijaté platby v plnej výške.
    VIII. Odstúpenie zákazníka od zmluvy
    Zákazník má právo kedykoľvek pred začiatkom zájazdu od zmluvy odstúpiť.
    Ak zákazník odstúpi, CK má právo požadovať primeraný storno poplatok podľa skutočne
    vzniknutých nákladov. Výška storno poplatku je určená v osobitnom cenníku CK, ktorý je
    prílohou týchto VOP.
    Zákazník má právo odstúpiť od zmluvy bez storno poplatku, ak:
  • CK podstatne zmení podmienky zájazdu,
  • CK nezabezpečí poskytnutie služieb v súlade so zmluvou,
  • CK zruší zájazd.
    IX. Reklamácie
    Ak služby nie sú poskytované riadne alebo úplne, má zákazník právo uplatniť reklamáciu.
    Reklamáciu je potrebné uplatniť bezodkladne u sprievodcu alebo delegáta CK, inak priamo v
    CK, najneskôr do 2 rokov od ukončenia zájazdu.
    CK je povinná vybaviť reklamáciu do 30 dní.
    X. Poistenie
    CK má uzavreté poistenie pre prípad úpadku podľa § 9 zákona o zájazdoch.
    Zákazníkovi sa odporúča uzavrieť individuálne cestovné poistenie (úraz, storno, batožina,
    liečebné náklady).
    XI. Ochrana osobných údajov
    CK spracúva osobné údaje zákazníkov v súlade s nariadením GDPR a zákonom č. 18/2018
    Z. z. o ochrane osobných údajov.
    Podrobnosti o spracúvaní sú uvedené v samostatnom dokumente „Zásady spracúvania
    osobných údajov“.
    XII. Záverečné ustanovenia
    Tieto VOP sú platné a účinné odo dňa ich zverejnenia.
    CK je oprávnená tieto VOP jednostranne meniť, pričom nové znenie zverejní na svojej
    webovej stránke a sprístupní zákazníkom.
    Právne vzťahy, ktoré nie sú výslovne upravené týmito VOP alebo zmluvou o zájazde, sa
    riadia zákonom č. 170/2018 Z. z. a všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej
    republiky.